Fysio i fysiotherapie in Zeist

Diensten

“Heeft u een lichamelijke klacht, dan kunt u fysiotherapeut Peter Ilchev direct bellen of langskomen voor een gratis spreekuur”

Voor de diensten van Fysio i heeft u geen doorverwijzing van uw huisarts nodig. Heeft u een lichamelijke klacht, dan kunt u fysiotherapeut Peter Ilchev direct bellen of langskomen voor een gratis spreekuur. De praktijk heeft contracten met alle zorgverzekeraars. Wanneer u aanvullend verzekerd bent, vergoedt uw zorgverzekeraar de behandeling. Deze kosten hebben geen invloed op uw eigen risico. In het geval u niet aanvullend verzekerd bent, is hier de tarievenlijst te zien. Binnen de praktijk gelden de volgende huisregels.

U kunt bij Fysio i terecht voor de volgende diensten:

Fysiotherapie aan huis

U kunt als cliënt gebruik maken van fysiotherapie aan huis wanneer u onlangs bent geopereerd en minder mobiel bent. Vraag uw fysiotherapeut naar de voorwaarden.

Spreekuur

Fysio i houdt elke dinsdag tussen 19:00 en 20:00 uur een spreekuur waarin fysiotherapeut Peter Ilchev al uw vragen beantwoordt. Aan de hand van uw hulpvra(a)g(en), krijgt u deskundig advies. Indien nodig, wordt voor u een op maat gemaakte behandelingstraject uitgestippeld. Dit spreekuur is gratis en voor iedereen toegankelijk.

Dry-needling

Functional Integrated Dry Needling is een behandelmethode waarbij de fysiotherapeut door middel van een speciale techniek de spieren aanprikt. Deze behandeling leidt tot ontspanning van de spier, vermindering van pijn, verbetering van lokale bloeddoorstroming en verbetering van de beweeglijkheid.

Leefstijl Check

De Leefstijl Check is bedoeld om ziekten en aandoeningen te voorkomen of vroegtijdig op te sporen. De check bestaat uit een: vragenlijst over uw gezondheid, meting van bloeddruk, meting van buikomvang & BMI, bloedonderzoek, urineonderzoek, longfunctietest, audiologische screening, submaximale conditie test en een leefstijlgesprek van 20 minuten. Voor meer informatie klik hier en neem contact met ons op.

Sportmassage

Regelmatige sportmassages helpen uw lichamelijke conditie te herstellen en te verbeteren. De massage werkt ontspannend en pijn verminderend.

Second opinion

U kunt een second opinion (onafhankelijke beoordeling) over een lichamelijke klacht bij ons aanvragen wanneer u wordt behandeld door een andere therapeut. Deze beoordeling valt -indien verzekerd voor fysiotherapie- onder de aanvullende verzekering.